Doradca

bezpłatne porady prawne i finansowe

Wniosek o chwilówkę Vivus.pl – bez odzewu…

skomentuj

Postanowiłem wczoraj przetestować procedurę otrzymania chwilówki przez internet Vivus.pl. Wczoraj była sobota ale firma ta informuje na ich www że pracuje przez cały tydzień w godzinach od 6:00 do 23:00. proces wnioskowania o pożyczkę zakończyłem ze swej strony o godzinie 8:50 – o tej godzinie przelałem na konto tej firmy jeden grosz (żaden oczywiście majątek) w ramach weryfikacji. I z nieco zapartym tchem zacząłem sprawdzać co chwilę na internetowym koncie osobistym, czy 900,00 zł. pożyczki o które zawnioskowałem jest już może na moim koncie. Mijały dziesiątki minut i nic… zaprzestałem w końcu sprawdzania przeczytawszy na stronie Vivus.pl że:

Decyzja o udzieleniu pożyczki zostanie przesłana na Twój numer telefonu podany podczas rejestracji. Po udzieleniu pożyczki na Twój adres e-mail podany podczas rejestracji zostanie wysłana umowa pożyczki wraz z wyciągiem.

Otóż informuję, że do dnia dzisiejszego nie otrzymałem decyzji w przedmiocie przyznania pożyczki ani na telefon komórkowy ani na maila i oczywiście pożyczki też nie otrzymałem. Nadmieniam, że nie figuruję w żadnym rejestrze dłużników (w BIK też nie figuruję ale Vivus chyba nie sprawdza BIK). Jednak jak napisałem wyżej, żadnej decyzji nie otrzymałem, w tym odmownej też nie. Pytam więc, o co tu chodzi?

Wpis niniejszy prześlę omawianemu pożyczkodawcy mailem z prośbą o wypowiedzenie się w tej kwestii.

P.S. Mija już doba od wysłania wniosku i jednego grosza a żadnej decyzji ani pożyczki wciąż brak i chyba już tak pozostanie (skoro Vivus chwali się że pożyczek udziela w 15 minut).  A po zalogowaniu się na konto, od raz pojawia się informacja:

Dziękujemy za zgłoszenie. Wniosek zostanie rozpatrzony, kiedy przelejesz 1 grosz na nasze konto bankowe ze swojego konta osobistego.

No przecież przelałem jeden grosz wczoraj rano z mojego konta w mBanku na ich konto w mBanku więc momentalnie mieli ten jeden grosz u siebie… Nadmieniam, że dokonanie przelewu poprzez przekierowanie ze strony Vivus.pl na stronę logowania banku jest niemożliwe choć pojawia się cokolwiek myląca (jak o mnie chodzi) informacja: „Przejdź do bankowości elektronicznej BRE Bank (MultiBank; mBank)”, bo po kliknięciu pokazuje się nie strona logowania ale strona z ofertą banku. Musiałem otworzyć samodzielnie stronę mBanku.

Oceń wpis:
[Liczba głosów: 0 Ocena średnia: 0]

18/09/2014

Skomentuj