Doradca

bezpłatne porady prawne i finansowe

Niedługo klienci nie dodzwonią się

komentarzy 7

Spam reklamowy, zapytania mailem o zgodę na przesłanie informacji, coraz bardziej wyrafinowane tytuły typu „Re: Zapytanie” gdzie ni ch…ja, na pewno żadnego zapytania nie wysyłałem albo „Prośba o przesłanie oferty” gdzie okazuje się… że oni Cię proszą abyś pozwolił im wysłać Ci ofertę :-).

Irytuje Was to bardzo? Powiem szczerze że mnie nie. Ot rano przy kawie odznaczam ze trzydzieści tego typu maili bez otwierania ich. Tylko czasem, sporadycznie daje się nabrać i otwieram mając wątpliwości czy to spam czy zapytanie o windykację. Powiem nawet, że polubiłem to czyszczenie skrzynki mailowej.

Znacznie jednak gorzej i bardziej wkur…iająco przedstawia się sprawa telefonicznych zapytań. Dwie trzecie telefonów to niestety reklama, akwizycja wszelkiej maści. I jest tego coraz więcej przez co klienci mogą mieć problem z dodzwonieniem się i mogą rezygnować z zamiaru zlecenia windykacji. Niektórzy wyślą maila nie mogąc dodzwonić się, ale tylko niektóry…

Jestem w związku z powyższym za wprowadzeniem zakazu telefonicznej akwizycji. Umożliwić im spamowanie reklamami na maila do woli ale zakazać telefonowania, bo firmy tracą przez to klientów którzy nie mogą się dodzwonić.

Oceń wpis:
[Liczba głosów: 0 Ocena średnia: 0]

23/07/2013

kategoria: handel

Komentarze do 'Niedługo klienci nie dodzwonią się'

Subscribe to comments with RSS

  1. nie przesadzajmy,znowu nie ma az tak duzo tego.

    Misiek

    23 Lip 13 08:36

  2. U mnie bardzo dużo. Co chwila np. propozycja miesięcznego bezpłatnego dostępu do bazy przetargów, prośba o przeprowadzenie ankiety, propozycja super przydatnego programu do zarządzania sprawami windykacyjnymi, propozycja dodania wizytówki firmy do katalogu, propozycja spotkanie w sprawie grupowego ubezpieczenia, propozycja nowego tzn. dodatkowego numeru telefonu, prośba o wsparcie finansowe dla szkoły podstawowej w celu zakupu atlasów dla uczniów (?!) itd., itp. Coraz częściej.

    admin

    23 Lip 13 10:07

  3. Wydawnictwo Pietka to te atlasy;)

    Misiek

    23 Lip 13 13:29

  4. Mój numer stacjonarny jest również na naszym www w dziale kontakt – telefonów kilka dziennie a moją pracą jest m.in. odbieranie telefonów – więc muszę odebrać wszystko – bo a nuż to klient. A taki namol nawet jak mu się tłumaczy nie, nie chcę, nie prezesa nie ma, nie nieenieenieneie to i tak jeszcze marudzi ehh…
    Fakt – klienci moga się nie dodzwonić, na szczęście kolejkę przerzuca na sekretariat 🙂

    Szela

    23 Lip 13 14:53

  5. Ja po 3 słowach, jak się domyśle, że to akwizycja, zazwyczaj trwa to od 2 do 5 sekund,mówię grzecznie “Proszę do mnie więcej w tej sprawie nie dzwonić, dziękuję do widzenia” zazwyczaj to natychmiast rozmówca bez powiedzenia do widzenia rzuca słuchawką

    first

    24 Lip 13 11:01

  6. To coś tam daje ale mnóstwo ich jest. Po jakimś czasie często dzwoni inny pracownik tej samej firmy.

    admin

    24 Lip 13 13:03

  7. Zamiast budować listę mailingową wiele film wysyła pytania z prośbą o zezwolenie na przesłanie oferty. Skuteczność tych działań jest znikoma. Już lepiej gdyby te firmy zleciłyby w którymś z portali usługę wysłania sprofilowanego emailingu.

    Tom

    25 Lip 13 00:18

Skomentuj