Doradca

bezpłatne porady prawne i finansowe

Monitoring płatności

skomentuj

Taki mail: Piszę do Państwa z firmy … jesteśmy firmą, która zajmuje się dystrybucją łożysk i innych elementów przenoszenia napędu współpracujemy z klientami zarówno z Polski jak i ze świata. Jesteśmy obecni już prawie na każdym kontynencie. W Polce najwięcej klientów i dłużników mamy w województwie śląskim. Chciałaby poznać Państwa ofertę dla firm, jakie proponują Państwo warunki umowy. Czy jest u Państwa abonament miesięczny za wykonywane czynności jak np. wysyłanie pism z ponagleniem do zapłaty, telefony przypominające o płatności. Po jakim okresie przeterminowania zaczynają Państwo windykować oraz jaka jest prowizja pobiera w zależności od ściągniętych należności oraz terminu przeterminowania. Czy Państwa firma zajmuje się windykacja tylko należności krajowych czy również pozakrajowych?

Pani sugeruje zainteresowanie monitoringiem płatności a ja uważam, że wezwania do zapłaty i telefony to strata czasu. Ja to wiem z windykacji. Zamówcie sobie ewentualnie pieczęć prewencyjną i straszcie dłużników, że zlecicie windykację  Co do windykacji, ja chętnie przyjmę nawet jeden dzień po upływie terminu zapłaty, nie ma problemu. 😉

22/05/2012

kategoria: windykacja

Skomentuj