Doradca

bezpłatne porady prawne i finansowe

„asertywne wezwanie do zapłaty”

komentarze 2

Ktoś wpisał w wyszukiwarce – „asertywne wezwanie do zapłaty”. A co, masz klienta z którym jesteś w przyjaznych relacjach, rozumiecie się itd., jest stałym odbiorcą? No trudno, musisz się określić. Asertywne to w moim rozumieniu z wyznaczeniem siedmiodniowego terminu zapłaty pod rygorem skierowanie pozwu o zapłatę, no bo co innego. Tudzież wezwanie do zapłaty pod rygorem umieszczenia w coraz skuteczniejszym rejestrze dłużników. A jak chcesz poćwiczyć sobie na kliencie asertywność, bo uważasz, że brakuje ci jej w życiu codziennym, to ćwicz w rozmowie telefonicznej albo jeszcze lepiej, w rozmowie bezpośredniej. Napisać coś i wysłać jest stosunkowo łatwo (a potem unikać kontaktu bezpośredniego a nawet telefonicznego z adresatem 😉 ).

Oceń wpis:
[Liczba głosów: 0 Ocena średnia: 0]

15/02/2012

Komentarze do '„asertywne wezwanie do zapłaty”'

Subscribe to comments with RSS or TrackBack to '„asertywne wezwanie do zapłaty”'.

  1. Najlepiej jest chyba zadzwonić i powiedzieć „Dzień dobry tutaj Imię Nazwisko. Dzwonię zapytać czy ze zleceniem wszystko jest w porządku i czy otrzymał Pan fakturkę, bo jeszcze nie zaksięgowałem przelewu.”. Zazwyczaj wystarcza, żeby Klient odpowiedział „Jak najbardziej wszystko jest ok. Do końca tygodnia będzie Pan miał kasę, bo czekam na przelew od Klienta”. 95% takich rozmów kończy się pozytywnie 😉

    tworzenie stron www

    16 Lut 12 20:06

  2. „asertywne wezwanie do zapłaty” – ten tytuł mnie powalił na kolana 😉 choć tak naprawdę można pod to podpiąć wiele czynności…

    Porady Prawne

    8 Mar 12 02:05

Skomentuj