Doradca

bezpłatne porady prawne i finansowe

Wyłączam telefony – mail do prawników

komentarzy 10

Przed chwilą wysłałem:

Uprzejmie informuję Panów Mecenasów, że od dzisiaj moje telefony będą częściej wyłączone gdyż rozmowy z klientami w tym nowymi, coraz bardziej denerwują mnie. Niech składają zapytania mailem (do tej pory wielu z nich tak właśnie pyta). Nie oznacza to, że będzie mniej zleceń, gdyż firmę rozreklamuję lepiej w internecie a po wtóre, będę mniej przebierał w zleceniach.

Jeżeli np. będzie zbliżał się proces i wskazane będzie abym dla konsultacji miał włączony telefon, to uprzejmie proszę o wcześniejsze poinformowanie mnie o tym, choćby sms-em, podobnie w innych sprawach, to będę oddzwaniał.

Ja nie po to firmę zakładałem, aby w niedziele się wku..wiać że poniedziałek nadchodzi i grzecznie z klientami będę musiał rozmawiać.

14/03/2011

kategoria: praca

Komentarze do 'Wyłączam telefony – mail do prawników'

Subscribe to comments with RSS or TrackBack to 'Wyłączam telefony – mail do prawników'.

  1. Dużo takich telefonów masz? Co cię statystycznie w nich najczęściej denerwuje?

    kolega po fachu

    14 Mar 11 09:11

  2. No ze dwadzieścia, trzydzieści dziennie. Po prostu denerwuje mnie jak dzwonią, jak muszę pytać, z jakiego tytułu dług, czy jest już wyrok, jaka kwota, jak muszę wysłuchiwać historyjek, jak muszę powtarzać, co przed chwilą już powiedziałem (czyli np. jaka procedura przyjęcia zlecenia), itd., itp.

    admin

    14 Mar 11 09:17

  3. W sumie to pewnie 2 godziny w plecy. Ciekawe jak wyjdziesz na przejściu na kontakt wyłącznie elektroniczny. Daj znać za kilka miesięcy 🙂

    kolega po fachu

    14 Mar 11 10:08

  4. lepiej nie narzekaj, jak masz zlecenia i sie ludzie do ciebie ustawiaja w kolejce.
    jak nie bedzie klijentow to bedzie powod do narzekania.
    Obróc sytuacje tak zeby dziala na twoja korzysc.Zrob jakis formularz zgloszeniowy a tel podawaj tylko tym po „rekrutacji”

    dawid

    14 Mar 11 18:56

  5. Po prostu powinienes zatrudnic kogos m.in. do odbierania telefonow. Skoro firma sie rozrasta, to powinienes zaczac z tego czerpac profity, a nie wkurzac sie na Bogu ducha winnych wierzycieli 😉

    PogromcaWspolnot

    15 Mar 11 00:37

  6. Już takim typem jestem że chcę siedzieć sam w biurze. Tak w ogóle to współpracowników na terenie Polski jest mnóstwo, ale w biurze chce być sam.

    admin

    15 Mar 11 05:18

  7. Zatem niech ktoś w tej Polsce odbiera Ci telefony – kto powiedział, że telefon może dzwonić tylko w biurze? 🙂

    kolega po fachu

    15 Mar 11 09:12

  8. To byłoby też jakoś problematyczne.

    admin

    15 Mar 11 10:18

  9. Zrób tak jak napisał Dawid. Opracuj formularz, aby klient mógł opisać swoją sprawę, dodać załączniki. To powinno usprawnić proces komunikowania się z klientami.

    Tomasz

    16 Lip 13 11:52

  10. Znowu odbieram telefony, gdyż cisza też nie jest dobra.

    admin

    16 Lip 13 12:09

Skomentuj